Sunday, December 12, 2010

guna kita sebelum tarikh luputnya....

peniaga 1 : kau kenal Dato' ni kan?
peniaga 2: kenal, apa pasal?
peniaga 1: err, bolehla cari lubang untuk aku masuk...hehehe

__________________________________________________________________

pemuzik 1: kau kenal si polan ni kan?
pemuzik 2: kenal, otai tu, skang dah jadi organizer...
pemuzik 1: ok la tu, boleh melepak sekali nanti

__________________________________________________________________

student 1: kelas kita boleh menang ke?
student 2: alah, pengadil dia cikgu kita, kompom laa kan?
student 1: betul jugak tu

__________________________________________________________________

pemain bola 1: x sangka kita menang tadi..
pemain bola 2: hahahaha....rilek la, semua budak2 kita yang jaga tadi...
pemain bola 1: ooooo....

p/s : jangan risau, ini perkara normal....aku pun begini..

3 comments:

  1. entahla...kalau2 pikir balik, kadang-kadang kita perlukan pertolongan kan? tapi tgk la mcm mana...

    ReplyDelete