Friday, November 25, 2011

he he hari jumaat..

baru tadi gua tengok movie..pasai serangan pengganas dalam keretapi..biasa la, tebusan, mintak duit, cabut lari..ada lagi la perihal lain, gua malas nak cerita pasai apa,gua tak ingat detail, lagipun gua tengok dah sekerat cerita.. tajuk cerita pun gua tak ingat..yang gua ingat, heronya orang nigger bak ang..antagonisnya mexico de gama bak ang....cerita ni org hollywood punya..banyak persoalan yang bermainnya pun di dalam kepala otok ini terasa sebenarnya..tapi persoalan paling utama ialah..

pernah lu bayang kalau ada orang acu pistol kat kepala lu?

p/s : ramai orang (gua pun orang) tengok movie, tapi lepas tu macam orang kencing manis makan lolipop..sial.

3 comments:

  1. wadi : meh sini gua acukan nak? keh keh keh

    tenuk : woih woih woih!

    ReplyDelete