Tuesday, March 15, 2011

semua orang makin pandai...serius gua tak tipu...gua tak de fakta-fakta analisis ni, .gua tak buat sebabb gua yakinn lu orang tahu!

semakin banyak orang pandai buat......
buat.....
buatlah benda-benda...huuuuuuuu.....
hebat, pandai, canggih, cekap, gemilang!
orang makin pandai...

baca buku pun banyak...
pengetahuan pun banyak..
memang cekap...
semua tahu...

ambik la kau,
dress up kau la paling up to date....
taman perumahan kau bagus! (ada awek segar la DOH!)
kampung kau nyaman sekali, (uisy, hirup udara segar selalu, dah terkenal nanti x dapek dah, KAH KAH KAH)
daerah kau paling seksi!
negeri kaulah jata paling gempak!
negara kau bendera paling semat....
SEMUA KAU,
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

keamanan dunia untuk sejagat?
HAK PTUIH!

semua pandai salah....
semua bodoh tak patut juga...
semua pandai tak nak mengalah...
semua bodoh, semua mengaku kalah...

lu tahu apa pasal gua MALAS?
Sebab GUA malas nak AMBIK TAHU...
tahu apa?
TAIK la SIAL!
BUNUH la lagi semua...
lu suka kan?

2 comments:

  1. kita orang malaysia kann..heehee

    ReplyDelete
  2. koi malu nak cakap...tapi terus terang koi cakap koi ni manusia sama mcm aok semua dan tak de sempadan antaranya...keh keh keh.. :)

    ReplyDelete