Thursday, August 19, 2010

kata kau? kata aku?

kata kau...mister potato lagi sedap..
kata aku..pringles lagi best..

kata kau..air soya buat hilang dahaga..
kata aku..air gatorade bagi aku tenaga..

kata kau..nasi ayam lengkap..
kata aku..nasi goreng ada udang..sayur..nasi

kata kau..aku suka Rexona..
kata aku..erm, aku lebih prefere Dashing..

kata kau..wali band..
kata aku..aku lagi suka slayer \m/..

kita masih sama, makan sama-sama, beli kerepek sama-sama..pergi beli air sama-sama, beli ubat ketiak sama-sama..
apa masalahnya?

"SEBAB KITA TAK FAHAM"

......................................................................................................................................................................

apa lagi kita nak risau pasal "warna","keturunan"?
sapa yang nak hidup sengkek?
siapa yang tak mahu membaca?
siapa tak mahu dengar berita?
hanya satu "perjuangan" yang buat kita jadi "sama"..
seperti beberapa ketua memegang "hujungnya", menaikkannya "bersama-sama"..

2 comments:

  1. hruf "A" pun kuar byk bunyi..
    variasi klu betul indahkan kehidupan, klu slh pecahkan kebaikan.
    :)

    ReplyDelete
  2. aku harap suatu hari nanti tiads lagi yang cakap pasal bangsa... :)

    ReplyDelete