Friday, August 13, 2010

de setori with ending of samah... (this is not setori ebaut budu k?)

8.30 malam: Nak dijadikan cerita pada tanggal 3 Ramadhan, (mungkin dah masuk 4 Ramadhan sebab berlaku lepas maghrib), aku dan budak umah aku merancangla untuk masak nasi untuk sahur dan berbuka puasa...arakian diceritakan bahawa kicap dan telur maka soldadu-soldadu single warisan putri telah bersedia untuk memprogramkan rancangan masak-memasak untuk bulan ini.

bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
4.30 pagi : Maka menyetatlah aktiviti memasak nasi nasi..Kung kang kung kang bunyi beras, pinggan, telor dipecahkan, air diprepare, maka tinggal nak bukak suis periuk nasi je..

4.31 pagi : Seminit berlalu.....keadaan periuk nasi yang tidak menyala mula menimbulkan tanda tanya sekaligus keputusan sebulat suara telah dicapai

broom broom broom broom broom

5.10 pagi: sampaila di mamak depan maktab...tunggu je la nasi goreng...hahahahahahaaahahahaha....sabau je lah...

5.30 pagi : Kene balik awal sikit ni, telor hancur tadi x habis makan lagi, rugi pulak..Alkisah maka tersebutlah kisah (Taiyib, jawab jiran sebelah)..harga nasi aku yang harus dibayar "tunai" ialah RM 3.50....Gua pon hulur la RM10....Lepas tu mamak tersebut boleh tanya aku ada lima posen x? Gila ke? Dalam hati aku mengscreamo! Kalau dua posen lu boleh lagi tanya customer...Gua pon cakap la x de...Ha..jeng jeng jeng, scene lepas ni yang buat aku panas.....mamak tersebut paksa aku amik gula-gula lima posen...cibai! Gua cakap la dengan nada biasa (gua x reti nak marah2 sebab gua takut) hahahaha..."Apehal pulak aku kene amik gula-gula sampai lima posen?"....Mamak tersebut dengan selamba beruang madu cakap, "x de duit kecik la"....

5.32 pagi : Nak x nak gua kene ambik la jugak...nak wat cmne kan? Nak kejar telor tak abes lagi kat umah...hahahaha....aku pon belah dengan kati berdetup kencang sekencang lagu Bestial Invasion nyanyian Destruction.....Ikutkan hati aku kalo aku reti abugik mmg aku dah destruction kan kedai mamak tu dah...hahahahahaha

samah setori ending.... (lepas makan telor, basuh baju, berak, mandi, semayang, gua tido..)



tak pasal2 diorang kat bawah ni terlibat...hahahaha


2 comments:

  1. haha..yg pegeng gitar tu mcm aku...

    ReplyDelete
  2. yg tu? wuis adi,aku x tau hang legend dulu...hhehehehe

    ReplyDelete