Sunday, October 16, 2011

kisah gua tak buta mahupun juling..



lu tengok gambar kat atas, lu tenung-tenung...rapat..bia mata juling...apa yang lu nampak, gelang biru akan beransur-ansur hilang...tu biasa..tak silap gua benda ni ada berkait rapat dengan titik mata..gua belajar sains juga masa tingkatan tiga dulu..lu tak percaya? cek slip pmr gua, kalau tak nampak, mungkin lu dah dimanipulasi oleh titik buta itu atau lu sebenarnya memang buta..

benda ni sebenarnya berkait rapat juga dengan kita kehidupan kita..arakian jika kita terlalu obses dengan sesuatu, kita akan lupa dengan perkara sekeliling..gua selalu macam ni..gua pun macaqm ni..gua akui..hahahaha...kadang-kadang gua tak nampak itu sebagai kelemahan, kadang-kadang iya juga..tapi asalkan titik tengah itu mewakili kebaikan sudah cukup...tapi gua pulak lain...yang titik tengah tu kadang-kadang kaler biru...KAH KAH KAH..just joking (gua pandai sikit-sikit berbahasa bahasa kebangsaan England)...kalau gua suka dengan sesuatu gua boleh lupa menyahtinja atau berkumuh...sedar2 dah pedih sembelit..itu hanya hiperbola, lu tak payah percaya melainkan lu adalah highway yang lurusnya beratus kilometer..

p/s : gua harap satu hari gua betul2 sukakan syurga..

2 comments:

  1. Jgn smpai lupe nyahtinja,nyahtinja itu nikmat

    ReplyDelete
  2. .itu hanya hiperbola, lu tak payah percaya melainkan lu adalah highway yang lurusnya beratus kilometer..keh keh keh..

    ReplyDelete