Tuesday, July 26, 2011

kalau boleh tuhan,,,

brrrr...
"one message received"

"ya"
"no"
"i think so"
"ha ha ha"

pun sudah cukup,
buat kita senyum..
kalau aku tak tau,
realiti, dan terus...

berfantasi..

mahu saja aku,
tuliskan lagi,
kau mahu?
atau tak?

kalau boleh Tuhan,
esok aku mahu terima dua..
dia mulakan bicara,
dan bertanya perihal aku..

kalau boleh Tuhan,
esok mahu ku terima dua,
sebab aku mahu terus,
begini..

bukan untuk hanya imiganasi,
walaupun sebenarnya,
buat masa ini, lebih dari cukup,
untuk membuat aku lesu menunggu

esok..

4 comments:

  1. kalau lar boleh...

    lebih dari dua pun takper.

    tuhan itu adil.

    ReplyDelete
  2. hp aku dah jarang berbunyi.jarang sgt.

    ReplyDelete
  3. Gw.....kalau ketidakadilan itu ada pun ia dari x mengerti...

    Kakak....hp tak berbunyi? Den punya.hp dah sebulan tak payah cas, battery full...hehehe

    ReplyDelete
  4. ada kota 4 sebenarnya..hehehe..
    mudahkan y mudah..

    ReplyDelete