Tuesday, June 15, 2010

baru smalam..

hari semalam aku melepak ngan member aku...mula2 ngeteh di kedai jamil...x de la tgk bola sgt pon..topik die yang paling best ialah pasal result member aku yg jadi teka-teki...hahaha...kesian gek member aku..cuak gek bila dapat tau kene repeat sem + 3 paper..heh, pengalaman aku masa sem 1 dulu dah cukup bagi aku azab kot..lepas abes ngeteh berturut pulok ke port kedai botok..dari cerita pocong (gampang tul budok ni cerita antu, koi cuak gek, tapi koi buat2 maintain steady, x metal lah kalo takut pocong ye dak?hahahaha) sampai la ke part yg paling buat koi cirit ikan keli smalam iaitu, jeng jeng jeng, benok 3... (part ini bukan utk difahami)

persoalan di sini..ialah best..best tu buat aku happy..happy tu buat aku bahagia..untuk 4 jam aku lupa lumut2 yang melekat kat otak aku..well, topik kali ini sebenanya aku nak dedicate kat member2 gua x kira la di mana2 sahaja..di temerloh,maktab,sekolah2 dulu,member2 kebetulan jumpe yang berada di tumpat, gua musang, kinabalu, miri, kerowok, tambulang, wa nak ucap selamat hari jadi..eh, tenkiu!!!

No comments:

Post a Comment