Friday, May 14, 2010

kucar lana

jam pasir,
jam digital,
jam tangan,
jam dalam handphone,
jam kat menara teluk intan,

kalau masanya pkul 8.30 mlm...x semestinya semua jam 8.30 mlm...

tapi sekurang-kurangnya kita tahu hari sudah "malam"....

bila pagi esok, bangun kucar lana, satu hapah tak siap lagi...aku mengadu kepada-NYA...apa yang aku lakukan semalam? waktu tu aku memohon untuk balik semula ke semalam...

tapi, apabila semalam aku lalui dengan gembira..aku lupa berterima kasih kepada-NYA hari ni..

-aku memang teruk-

6 comments:

  1. ad stu jam y paling best bila pagi esok hadir..
    jam..ban...

    hahahaha..jam pling aku suke...

    ReplyDelete
  2. xde sapa yg sempurna acai,,, tp skurg2nya kita sudah ada usaha untuk kpd kesmpurnaan itu, ia dah memadai...=)

    ReplyDelete
  3. sentiase la bersyukur disaat kita bergembira dan biar la mase itu berlaku kerana ia mmg tidak akan datang kembali dan jgn la biarkan mase yg mendatang dibazirkan begitu sahaja dikemudian hari...

    ReplyDelete
  4. thanx...cuma aku selalu menyesal dari banyak berterima kasih..

    ReplyDelete
  5. mnyesal adalah salah satu langkah utk teruskan hidup...

    ReplyDelete